De vlucht van de kraanvogels

Op weg naar Londen !

Beste mensen,

De tijd is voorbij gevlogen. En het is alweer 10 jaar geleden dat ik iets geschreven heb op dit reis blog. in de tussentijd is er veel gebeurd in mijn leven. Ik heb veel gereisd, maar had niet de energie om daar een verhaal over te schrijven. Ben naar Schotland geweest. Daar een retraite gedaan bij Dr. Bisons Guo. Dat was twee jaar na de dood van Marianne en ik moest mezelf opnieuw gaan uitvinden op bepaalde gebieden. Ook naar Thailand gereist naar Tao centrum van Mantak Chia.


Ondertussen gingen mijn trainingen op het gebied van Taiji en Qigong gewoon door. En langzaam begon ik mijzelf weer terug te vinden. Bijna 6 jaar geleden ging ik en trainingsprogramma volgen bij Master Zhongxian Wu, een Sjamanistische Taiji en Qigong meester . Bij hem heb ik mijzelf teruggevonden. Ik volgende trainingen bij hem in diverse landen . En volgende ook retraites bij hem. De laatste in Frankrijk, aan de voet van de Pyreneeën.

Dat was twee weken geleden. Verder volg ik trainingen bij hem online.
En nu naar Londen. Naar Kenneth Cohen. Een Amerikaanse Qigong meester die Marianne en ik ik 14 jaar geleden ontmoet hebben in de Verenigde Staten . Bij hem hebben we meerdere trainingen gevolgd. Tijdens de Corona periode heb ik ook online trainingen bij hem gevolgd. Hij wist nog precies wie ik was na al die tijd.

Het wordt dus een weerzien in Londen. Ook een salut ‘d’ amour , een afscheid van een eerdere tijd, herinneringen die blijven en bewaard blijven in het hart.

Maurice






Reacties

Reacties

f2hm.c.vanderheijden!hetnet.nl

Maurice, groeten van Mieke-Nelie ! Veel succes en geluk in je leven zonder Mirianne..... Ik weet nooog dat ze 30 april jarig waS, dus pas geleden !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!